НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕФОННА ЛИНИЯ ЗА ДЕЦА 116 111
ПРОСТРАНСТВО ЗА СПОДЕЛЯНЕ И ПОДКРЕПА ЗА ДЕЦА И ВСИЧКИ ВЪЗРАСТНИ, ЗАГРИЖЕНИ ЗА ТЯХ.
24 ЧАСА В ДЕНОНОЩИЕТО, 7 ДНИ В СЕДМИЦАТА –
БЕЗПЛАТНО И АНОНИМНО ЗА ЦЯЛАТА СТРАНА.
ИМАШ НУЖДА ОТ ПОМОЩ. НЕ СИ САМ! 116 111
ИСКАШ ДА ПОПИТАШ?
Чрез линията децата и възрастните, които са загрижени за тях могат да бъдат изслушани, консултирани и подкрепени от доказани професионалисти психолози анонимно и безплатно 24 часа на ден във всеки ден от седмицата.
Консултирането се извършва от служители от Агенция за социално подпомагане (АСП). Линията е най-бързата възможност за подаване на сигнал за дете в риск. Има добре изградена връзка с Националната система 112, отделите “Закрила на детето” в цялата страна, РУ на МВР, РУО към МОН и др.
Националната телефонна линия за деца
116 111 се управлява и администрира от Държавната агенция за закрила на детето.
Агенцията е единственият специализиран орган на Министерския съвет за ръководство, координиране и контрол за осъществяване на държавната политика по дейности за закрила на детето в Република България.